Otrzymuję komunikat, że mój adres istnieje już w systemie
Komunikat ten oznacza, że w przeszłości rejestrowaliście się już Państwo w naszym systemie rezerwacji i posiadacie w nim konto. Zapomniane hasło można zresetować, korzystając z funkcji [Zapomniałem hasła] na stronie logowania. Osoby posiadające już konto w systemie nie muszą rejestrować się ponownie.
Co oznacza * przy opisie pola (np. E-mail *)?
Znak ten oznacza, że bez wypełnienia tego pola nie można kontynuować zamówienia.
Posiadam papierowe zaproszenie na targi z datą marcową. Czy muszę się rejestrować online?
Tak. W tym roku ze względu na bezpieczeństwo sanitarne wymagamy od wszystkich gości rejestracji online.
Jestem uczestnikiem programu KRAKDENT-edu. Czy muszę się rejestrować online?
Nie. Uczestnicy KRAKDENT-edu są już zarejestrowani w systemie i posiadają vouchery upoważniające do wejścia.
Jestem uczestnikiem szkolenia zorganizowanego przez wystawcę. Czy muszę się rejestrować online?
Tak. W tym roku ze względu na bezpieczeństwo sanitarne wymagamy od wszystkich gości rejestracji online.
Inny problem z rejestracją
Skontaktuj się proszę z nami na pomoc@exposupport.pl